Iedere klacht is een gratis advies

Dat is wat op onze website staat en hoe we omgaan met klachten. We zijn blij met mensen die hun onvrede uiten. Dat geeft ons de mogelijkheid om in gesprek te gaan en samen te zoeken naar een oplossing.

Lees verder

Toch is de drempel om iets aan te geven, soms hoog. Ook is niet altijd duidelijk bij wie mensen terecht kunnen als ze ergens ontevreden over zijn. We vinden het belangrijk dat cliënten of cliëntvertegenwoordigers die ergens mee zitten, dat eerst bespreken met de mensen die het aangaat. Dat lukt echter niet altijd en het leidt ook niet altijd tot een oplossing. Daarom vinden we het ook belangrijk dat duidelijk is welke andere opties er dan zijn. Met deze Dichtbij willen we daaraan bijdragen. We stellen de cliëntvertrouwenspersonen en klachtenfunctionaris die bij onze organisatie betrokken zijn, voor en laten hen zelf vertellen over hun werk. En zit u ergens mee? Laat het dan vooral weten.


Annamiek van Dalen & Leontine Verhoeven
raad van bestuur

Video
Delen

Uw naam

E-mail

Naam ontvanger

E-mail adres ontvanger

Uw bericht

Verstuur

Share

E-mail

Facebook

Twitter

LinkedIn

Contact

Verstuur

Aanmelden